EnglantiTukija 36 000 Dollarin SakkoHyödyntämällä LaserOsoitin

by JorgRedman412826276 posted Mar 01, 2023
?

단축키

Prev이전 문서

Next다음 문서

ESC닫기

+ - Up Down Comment Print
Theseuraajia'toimintaa kaikkialla Tanskan hymnija thevalaistus ilotulituksistaaiheuttanut theareenalla kohtaantulla kaoottinen,kuitenkin theseuraajia on itse asiassa ollutrangaistiin. Jos englantituuletin Onlöydetty syyllistynyt UEFA:hanveloittaa,pelaajia tahtoa ollalaitonta alkaenmaailmanlaajuisesti kilpailu. Englannin laserohje olihyödynnetty kirjoittajapuolestapuhujia EM 2020 semifinaalissavastaan Tanska keskiviikkona. Thetutkimus varmasti lisäksi Katsosisään thevalot Englannin ilotulituksistafaneja aikana thevaltakunnallinen hymni. UEFAon itse asiassa tällä hetkellä sakkoja Englannin jalkapallolleOrganisaatio36 000 dollariatapaus kanssaympäristöystävällinen lasermuistutus.Jälkeenrangaistus potku, suuritehoinen laserosoitin Englantiseuraajia hyödynnetty laserillasylkeä UEFA:ssavirkamiehet,että omistaa avattu korjaava menettelyt. Theseuraajia'Toiminnot aikana Tanskan hymniyhtä hyvin kuin thevalot ilotulituksistaluotu thestadionilla kohtaantulla kaoottinen,kuitenkin thefaneja on itse asiassa ollutrangaistaan. Jos englantiseuraaja Onlöytyi syyllistynyt UEFA:hanveloittaa,pelaajia tahtoa ollakielletty alkaenmaailmanlaajuisesti kilpailu. Englannin laserkärki olikäytetty kirjoittajafaneja EM 2020 semifinaalissavastaan Tanska keskiviikkona. UEFAtahtoa myös tutkia thevalot ilotulituksistayhtä hyvin kuin"häiriötä "aikana thekansallinen Englannin hymnifaneja. Thetutkimus tahtoa lisäksi Katsosisään thevalaistus Englannin ilotulituksistafaneja kaikkialla thekansallinen hymni. UEFAon itse asiassa tällä hetkellä sakkoja Englannin jalkapallolleyhdistys36 000 dollariaesiintyminen kanssaympäristöystävällinen laserkärki.

Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

나눔글꼴 설치 안내


이 PC에는 나눔글꼴이 설치되어 있지 않습니다.

이 사이트를 나눔글꼴로 보기 위해서는
나눔글꼴을 설치해야 합니다.

설치 취소

Designed by sketchbooks.co.kr / sketchbook5 board skin

Sketchbook5, 스케치북5

Sketchbook5, 스케치북5

Sketchbook5, 스케치북5

Sketchbook5, 스케치북5